A projektünk végrehajtásának utolsó szakaszában a legfontosabb feladat, hogy az elkészült eredményeinket eljuttassuk a célcsoportokhoz, és elősegítsük a hasznosulásukat. Mert mindannyiunk érdeke az, hogy az eredményeinket ország-világ megismerje, és hogy ezek által végül a projekt alapvető, eredeti céljai teljesüljenek.
Másképp kell kommunikálni a döntéshozókkal, másképp a szakmával és másképp a lakossággal. Ezt elméletben tudjuk, de tesszük-e, és ha igen, elég jól csináljuk-e? Milyen új módszerek és lehetőségek vannak az egyes célcsoportok elérésére, meggyőzésére? Hogyan tudnánk hatékonyabban kommunikálni a döntéshozókkal? Mire figyeljünk, mit tartsunk szem előtt? Vannak-e jógyakorlatok, melyek megoszthatók, átvehetők? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kerestük a válaszokat és osztottuk meg egymással a tapasztalatokat a február 11-én a projekt munkatársainak és a konzorciumi partnereknek megrendezett workshopon.
Program
Dr. Oroszi Beatrix –Hány nyelven kell(ene) tudnia jelenleg egy projektben dolgozó szakembernek ahhoz, hogy eredményes legyen a szakmai anyagok disszeminációjában?
Dr. Belicza Éva – Szeretnénk változás elérni, de hogyan kezdjünk neki?
Dr. Dózsa Katalin – A szakmai kommunikáció sarokpontjai – hogyan győzzük meg az egészségügyi szakembereket?
Mózes Zsuzsanna – Hogyan számoljuk el és le a mondatokat?
Gál Veronika – A szavak ereje
Kérdések és válaszok
A rendezvényen elhangzott előadások, gyakorlati példákkal bemutatott jó gyakorlatok szabadon letölthetők és felhasználhatók.