Fejlesztési cél: Ismerje saját életkorának, életszakaszának biológiai, neurológiai, pszichológiai tényezők által determinált jellegzetességeit, megfelelően értelmezze azokat a saját egyéni életében. Képes legyen olyan tevékenységeket beépíteni a saját idejébe, melyek mentális fejlődését, agyi integrációját szolgálják, továbbá képes felismerni és változtatni, ha azt tapasztalja, hogy a napirendje egészségre ártalmas módon „elcsúszott” és társai figyelmét is felhívja erre. 
1. Foglalkozásterv: A kamaszkor életkori sajátosságai Témakörök: kamaszkor életkori sajátosságai, újdonságkeresés, társas kapcsolatok átalakulása, érzelmek hőfoka, kreativitás. A változások előnyinek és árnyoldalainak ismerete. A feldolgozandó ismereteket és a módszereket javasolt a tanulók korábbi ismereteinek, a rendelkezésre álló időkeretnek, a csoportlétszámnak, a pedagógus személyes preferenciáinak megfelelően rugalmasan alkalmazni. 
2. Foglalkozásterv: Mi kell az egészséges (kamasz) elmének? Témakörök: kamaszkor életkori sajátosságai, újdonságkeresés, társas kapcsolatok átalakulása, érzelmek hőfoka, kreativitás. A változások előnyeinek és árnyoldalainak ismerete. Egészséges mentális fejlődéshez szükséges életforma, napi rutin kialakítása. A feldolgozandó ismereteket és a módszereket javasolt a tanulók korábbi ismereteinek, a rendelkezésre álló időkeretnek, a csoportlétszámnak, a pedagógus személyes preferenciáinak megfelelően rugalmasan alkalmazni.

pojekt logo

 

Minden jog fenntartva 2022.