Egészséges környezet

Fejlesztési cél: A diák legyen képes az osztályteremben található tárgyak, bútorok megnevezésére. Legyen képes a szűkebb, tágabb környezetében található különböző dolgok jellemző tulajdonságainak összegyűjtésére, különböző szempontok szerinti csoportosítására. A diák legyen képes az iskola épületében és a környéken található jelek, jelzések értelmezésére. Legyen járatos a mérés, becslés, vázlatos alaprajz készítésében. Tudjon tájékozódni vázlatrajz alapján, legyen képes alaprajz készítésére az osztályteremről, vázlatosan az iskoláról. A veszélyt jelentő, balesetveszélyes körülmények felismertetése. A helyiségek tisztaságának, rendjének a megőrzésére, ápolására való törekvés kialakítása. Taneszközök, írószerek helyes használatának gyakorlása. 
1. Foglalkozásterv: Én és a világ: - Szűkebb iskolai környezetem Témakörök: Az iskola különböző helyiségeinek, élettereinek feltérképezése, az egészség védelme szempontjából.
2. Foglalkozásterv: Én és a világ: - Szűkebb iskolai környezetem Témakörök: Az iskola különböző helyiségeinek, élettereinek feltérképezése, az egészség védelme szempontjából.

pojekt logo

 

Minden jog fenntartva 2022.