Egészséges környezet

Fejlesztési cél: A tudatos megfigyelés fejlesztése, a megfigyelések megfogalmazási képességének fejlesztése. A diák legyen képes a szűkebb, tágabb környezetében található különböző dolgok jellemző tulajdonságainak összegyűjtésére, különböző szempontok szerinti csoportosítására, élő és élettelen dolgok összehasonlítására, különbségek megfogalmazására. Legyen képes az egészséges, egészségre ártalmas, veszélyt jelentő, balesetveszélyes körülmények felismerésére. Legyen birtokában a környezetért felelősséget érző- és vállaló magatartás ismérveinek. Mindezekkel párhuzamosan a modul célja többek között az iskola közelében lévő KRESZ –táblákra való figyelem felhívás és a biztonságos közlekedésre nevelés. 
1. Foglalkozásterv: A körülöttünk lévő világ: - Tágabb iskolai környezetem. Témakörök: Síkidomok használatával az iskola környezetében lévő dolgok, tárgyak feltérképezése, különféle szempontok szerinti csoportosítása (élő, élettelen, természetes, mesterséges, egészséget szolgáló, biztonságos egészségre ártalmas, veszélyes, stb.). Az iskola körüli KRESZ-táblák azonosítása. Jelentésük megismerése.
2. Foglalkozásterv: A körülöttünk lévő világ: - Tágabb iskolai környezetem. Témakörök: Síkidomok használatával az iskola környezetében lévő dolgok, tárgyak feltérképezése, különféle szempontok szerinti csoportosítása (élő, élettelen, természetes, mesterséges, egészséget szolgáló, biztonságos egészségre ártalmas, veszélyes, stb.). Az iskola körüli KRESZ-táblák azonosítása. Jelentésük megismerése.

pojekt logo

 

Minden jog fenntartva 2022.