Fejlesztési cél: Tanulók ismerjék meg az áramlat élmény fogalmát és tudatosítsák, hogy az örömteli élet egyik feltétele, hogy képességeiknek és érdeklődésüknek megfelelő kihívásokat keressenek. A csoportos aktivitás során közös élményeket szerezzenek, jövőre vonatkozó üzeneteket fogalmazzanak meg egymás és saját maguk számára. Önismeret, tudatosság, kreatív és társas kompetenciák fejlődjenek. 
1. Foglalkozásterv: Áramlat-émény (Flow) Témakörök: áramlat élmény (flow) fogalma, kihívás és képesség összefüggése a flow esetében, fókusz, kontroll, érdeklődés szerepe. A feldolgozandó ismereteket és a módszereket javasolt a tanulók korábbi ismereteinek, a rendelkezésre álló időkeretnek, a csoportlétszámnak, a pedagógus személyes preferenciáinak megfelelően rugalmasan alkalmazni. 
2. Foglalkozásterv: A mi városunk Témakörök: ebben az anyagban nincs konkrét tárgyi ismeret, célja az együttes élmény, közös, fantázia-szintű "jövőtervezés" az osztályban, spontán játékos együttlét, feladat, flow. A feldolgozandó ismereteket és a módszereket javasolt a tanulók korábbi ismereteinek, a rendelkezésre álló időkeretnek, a csoportlétszámnak, a pedagógus személyes preferenciáinak megfelelően rugalmasan alkalmazni. 
3. Foglalkozásterv: "Útravaló" Témakörök: ebben az anyagban nincs konkrét tárgyi ismeret, célja az együttes élmény, spontán játékos együttlét. Tudjanak egymás felé pozitív gesztust nyújtani, személyes üzeneteket küldeni. Az üzenet gazdagítja a tanulók önképét, fejleszti az önismeretét. A feldolgozandó módszereket javasolt a tanulók korábbi tapasztalatainak, a rendelkezésre álló időkeretnek, a csoportlétszámnak, a pedagógus személyes preferenciáinak megfelelően rugalmasan alkalmazni.

pojekt logo

 

Minden jog fenntartva 2022.